Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
L’aigua, un recurs escàs que cal estalviar
Taller teòric i pràctic on els participants entendran la importancia de l'aigua per a la vida i les problemàtiques relacionades amb la seva contaminació.
Rapejant els clàssics (Barcelona)
Taller per recrear textos del Barroc a ritme de rap
Concurs de fotografia "Ciència a l'Aula"
Imatges amb motius cientifics realitzades dins el centre educatiu + un text explicatiu. Es poden presentar 3 fotografies per grup escolar.
EXPERIMENTOS CON BURBUJAS
Taller sorprenent, sobre la tensió superficial de l'aigua, i com el detergent l'afecta fins a fer-ne bombolles.
El món de la cèl·lula (Tarragona)
Observacions microscòpiques
Visita comentada a l’exposició “La botànica en l’art” (Tarragona)
Les plantes en les col·leccions del Museo del Prado
Mitologia de les Constel·lacions i els planetes: el Sistema Solar
Explicacions d'on venen els noms dels planetes (mitologia romana), i algunes de les constel·lacions (mitologia grega).
CANVI CLIMÀTIC I OCEANS
Activitat destinada per a secundària, 1r i 2n cicle
EL RAÏM REGALAT
Dos pobles oposats, un pròsper i un altre empobrit, entren en conflicte pels recursos fins que la cooperació i la solidaritat obren un camí cap a la pau i la convivència compartida.
EL MEU COS: la cantata més esbojarrada de Cicle Inicial i Mitjà! (10è aniversari)
Protagonitzeu un gran concert al maig de 2027 al gran teatre Condal de Barcelona, cantant, ballant i fent percussió corporal amb l’Orquestra Infantil de Barcelona!
Mostrant 1.911-1.920 de 2.465 elements.