Visita dinamitzada a “[Rec]ords” - Primària (2n i 3r cicle) i ESO
La visita dinamitzada per a segon i tercer cicle de primària i ESO aprofundirà en la noció de cinema domèstic, la seva evolució tecnològica i els principals temes que s’han representat al llarg de la història afavorint una perspectiva crítica. L’alumnat coneixerà algunes pràctiques d’apropiació i ús del cinema domèstic en el context de la creació audiovisual i, mitjançant materials visuals i plàstics, comprendrà l’evolució del cinema domèstic familiar en la cultura audiovisual contemporània respecte d’internet i les xarxes socials.
Preu: 30€
Aforament: Grup classe
Durada: 1 h 30 min
Objectius de l'activitat
- Reflexionar sobre la construcció de la memòria i els records.
- Analitzar conceptes com els d’autorepresentació, exhibicionisme, voyeurisme, intimitat, apropiació o els límits entre l’àmbit públic i el privat.
- Establir un vincle amb el present amb l’ús de les xarxes socials.
Informació addicional
- Places limitades.
- Es prega màxima puntualitat.
- Si veniu amb un grup d’educació especial, informeu-nos amb antelació.
Treballarem per preparar l’activitat que hagueu triat o us proposarem l’activitat més adequada a les necessitats del grup.
- Si els vostres alumnes tenen algun tipus de necessitat específica, informeu-nos prèviament.
Treballarem per donar resposta a les seves necessitats