Dibuixem en l’espai
Proposem una manera de dibuixar que surt del paper i del pla per desplegar-se en l’espai, per les parets i els objectes que ens envolten.
Proposem una manera de dibuixar que surt del paper i del pla per desplegar-se en l’espai, per les parets i els objectes que ens envolten. La línia, element gràfic bàsic del dibuix, és de sobte un element amb el qual podem construir en tres dimensions, sent conscients de l’espai que ocupem, el buit i el ple. Heu fet mai un dibuix sense llapis? I sense paper? Sabíeu que l’espai també es pot dibuixar? Veniu a comprovar-ho. Entre tots farem una instal·lació artística, col·lectiva i efímera.
PROCÉS DE TREBALL: Construcció amb volums, distribució i planificació de l’espai, pintura mural.
ADREÇAT: d’I3 a 4t de primària
PROCÉS DE TREBALL: Construcció amb volums, distribució i planificació de l’espai, pintura mural.
ADREÇAT: d’I3 a 4t de primària
Última actualització: 25/06/26