Resultats de la cerca
Clar com l'aigua!
L'activitat a l'aula Clar com l'aigua! pretén introduir, estructurar i/o reforçar els coneixements sobre el cicle integral de l'aigua i tots els elements que el conformen.
Fira de la tardor a les Masies de Voltregà
La Fira de la tardor de les Masies de Voltregà se celebra anualment l'últim diumenge d'octubre o primer de novembre. Enguany la fira se celebrarà el 26 d'octubre als Jardins del Despujol.
Classes Presencials/Online de Guitarra - Baix Elèctric - Teclats - Bateria - Ukelele - Educació de l’oïda - Harmonia - Composició
Classes Particulars INDIVIDUALS ( TAMBÉ ONLINE ) Guitarra (acústica o elèctrica) -Baix Elèctric -Teclats -Bateria -Ukelele -Educació de l'oïda -Harmonia - Totes les edats,
Taller d'escriptura ibèrica
L’escriptura ibèrica és tot un enigma. La podem transcriure, llegir, però no coneixem el seu significat. Durant el taller coneixerem els suports on la podem trobar i practicarem la transcripció.
Una finestra al Miocè
Visitar-la us pot donar resposta a preguntes com: Per què als Hostalets hi ha tants de fòssils? ¿Quines espècies s’hi han trobat? Per què als Hostalets hi ha tantes restes de primats?
Visita a l'Arboretum Masjoan
Si voleu gaudir d’un passeig en un entorn idíl·lic i sentir tots els avantatges terapèutics que ofereix el bosc d’arbres centenaris no ho dubteu, aquest és el lloc ideal per desconnectar!
Extraescolar Jocs Lab - Poblenou
Extraescolar de Jocs de taula: Hem fet una selecció dels millors jocs de taula del món: divertits, motivadors i educatius. També, crearem les nostres pròpies adaptacions d’alguns dels jocs treballats.
Un món (i un munt!) de dracs
Un espectacle de teatre, titelles, màgia, contes, humor, animació i interacció amb el públic per fomentar l’hàbit de la lectura d’una manera divertida. Ideal pels dies propers a la Diada de Sant Jordi
Extraescolar programació
Extraescolar de programació per a nens i nenes de 10 a 16 anys.
Coeduquem(-nos). Itinerari formatiu pel professorat en prevenció de violències i abús sexual infantil
En aquest itinerari de 2 formacions de 2 hores, adquirirem eines teòriques i metodològiques per poder detectar i abordar situacions de violència masclista i d'abús sexual infantil.
Mostrant 1-10 de 356 elements.