Resultats de la cerca
Un dia a l'època medieval
L'època medieval tan antiga i fascinant
Taller familiar: Rastres i petjades!
En aquest taller, ens convertirem en detectius i investigarem el rastre i les petjades d’ animals i persones, per acabar creant la nostra pròpia petjada fòssil!
Visita d'Oleoturisme
Coneix de primera mà el món de l'oli d'oliva.
Passeig en Telecabina a La Molina
El telecabina és la passejada ideal fins a la zona més alta de l'estació, el refugi Niu de l'Àliga
Visita teatralitzada: Les fabuloses històries de l’Esquerda explicades per Floduc el bufó.
Utilitzant diferents recursos visuals un bufó molt tafaner explica totes les històries que coneix sobre l’Esquerda i la gent que hi vivia.
Qui viu als parcs? La biodiversitat als parcs metropolitans
Activitat per a casals d'1 hora 30 minuts de durada. Activitat de descoberta de la biodiversitat dels parcs i la seva importància per a l'ecosistema.
Dormir amb taurons
L’Aquàrium de Barcelona convida els petits de la casa a passar una nit envoltats de taurons i de més de 8.000 peixos diferents, i descobrir com es desperten . Tota una experiència inoblidable!
ENTRE TU I JO: FORMES DE CONTACTE ENTRE NOSALTRES
Taller familiar de l’exposició ART+ESCOLA+CONTACTE, a cura de Xè Canal i Núria Valls, amb la col·laboració de la Biblioteca Pilarín Bayés.GIMCANA FAMILIAR PEL BARRI GÒTIC
Si vols conèixer Barcelona de forma diferent i aprendre coses sobre la seva història de forma divertida, apunta’t a aquesta gimcana cultural!
Visita a l'Arboretum Masjoan
Si voleu gaudir d’un passeig en un entorn idíl·lic i sentir tots els avantatges terapèutics que ofereix el bosc d’arbres centenaris no ho dubteu, aquest és el lloc ideal per desconnectar!
Mostrant 41-50 de 356 elements.