Resultats de la cerca
Visites als Apiaris de Melvida a Collserola
Dolça Xerrada i Visita Guiada a un dels Nostres Apiaris per Particulars i Grups
Campus Rock Summercamp KIDS
Del 5 al 10 de Summercamp KIDS. Amb instal·lacions pròpies, professorat i monitors especialitzats, així com espais i allotjament adaptats a cada grup.
Joc de pistes al jaciment de l'Esquerda
Joc de pistes per descobrir el jaciment de l’Esquerda i els seus 2.500 anys d’història.
Titanic - Ecos del Pasado
Embarca't en una extraordinària aventura submarina i redescobreix el Titanic com si hi fossis! Prepara't per viure una experiència immersiva i narrativa única, que combina història, tecnologia.
SANT JOAN EN FAMÍLIA A LA CERDANYA
Celebra el Sant Joan en família a la muntanya, amb activitats per a infants i sopar especial de revetlla! Aquest juny, escapa’t per Sant Joan a La Molina en família!
Taller "El conscient" pastisseria educativa
Cuina conscient. Taller de pastisseria per cuinar amb atenció plena, gaudint de cada pas: textures, aromes i colors.
Grup de lectura Pilar Basté
Espai per compartir la lectura del llibre "La mort: una aurora" d'Elisabeth Kübler-Ross
Cavas Bolet - Visita Ecotast 1619
Ocasió perfecta per conèixer l'Alt Penedès, com s'elabora el vi i el cava tot passant el dia a la natura amb família, amics o parella.
Descobreix Cambrils, Gymkana Turística Digital
Descobreix Cambrils a través d'una emocionant ruta autoguiada
Cebes o tomàquets? Aliments que van venir d'Amèrica
Taller per conèixer els aliments de tota la vida i la seva procedència
Mostrant 71-80 de 356 elements.