Resultats de la cerca
Grup de lectura Pilar Basté
Espai per compartir la lectura del llibre "La mort: una aurora" d'Elisabeth Kübler-Ross
La biodiversitat al parc de Torreblanca
Activitat per a casals d’ 1 hora i 30 minuts de durada.
Taller d’antropologia física. Els antics habitants de l’Esquerda.
Amb aquest taller ens aproparem a l'antropologia física, la qual ens permet saber com eren els nostres avantpassats: quina esperança de vida tenien, com s'alimentaven, quines malalties patien, etc.
Colònies d'anglès i multiactivitat a Vallclara
Colònies d'estiu en anglès que combinen l'aprenentatge de l'idioma amb professors nadius i una gran varietat d'activitats a l'aire lliure.
Orientación Andújar
Recursos educatius, gratuïts i accessibles
Dona’m una dent i et diré qui ets!
Les dents fòssils ens donen una gran quantitat d’informació i, sovint, són les úniques peces que ens permeten identificar algunes de les espècies que poblaven els boscos del Miocè.
Casal d'Estiu Tecnològic 2026
Casal d'Estiu Tecnològic 2026
Sobreviure a la prehistòria
Us convidem a passar un dia a la prehistòria.
TALLER DE CIRC FUNKY EN FAMÍLIA: Auto-superació, Confiança i Grup
El Circ Funky Experience ens fa retrobar la nostra essència més canalla i juganera: ens retorna el poder a través de la pràctica de les arts del Circ i la música.
Hola Pantalles!
Parlarem i reflexionarem sobre el paper de la familia per a la introducció saludable de les pantalles en l'infància
Mostrant 131-140 de 356 elements.