Resultats de la cerca
Gimcana Medieval: aventura pel Castell
Visita al Castell i entorn proper, així com les proves que ajudaran a conèixer millor aquesta fortificació medieval i la vida que s’hi duia fa segles.
ELS CLINQUERONS I EL TRESOR D'ASLAND
Els Clinquerons i les Clinquerones són uns follets que ronden per aquestes muntanyes. Són molt trapelles. Han obert el cofre d'Asland i s'han emportat el que hi havia dins. Ajuda'ns a trobar-ho!
El refugi climàtic de la Dra. Shiva
Activitat per a casals d'1 hora de durada. El refugi de la dra. Shiva és una activitat que gira entorn dels possibles refugis climàtics de les ciutats, com els parcs i les zones verdes.
Casal d'estiu creatiu a TBKids Sant Cugat
Descobreix els nostres campus d'estiu a TBKids Sant Cugat. Activitats per dies i per setmanes de tecnologia, robòtica, programació, disseny 3D i molt més per gaudir d'un estiu original i creatiu 🤖
Escalem en família
No cal saber escalar, només cal tenir ganes de compartir un dia diferent en família
Colònies d'Estiu #joventura2026
Experimenta la millor setmana de l’any a les nostres colònies en convivència amb altres nois i noies de la teva edat.
DESCOBREIX EL CASTELL DE PENYAFORT
Vine amb família i amics i gaudeix de l’activitat Descobreix el Castell on a través d’una gimcana podràs fer tota una descoberta de la història i les diferents etapes del castell. T’hi atreveixes?
Imaginar la ciutat que ve
Taller creatiu per a joves per imaginar la ciutat del futur a través del dibuix, l’observació i passejades urbanes, reflexionant sobre sostenibilitat, igualtat i nous models de ciutat.Grup d'Ajuda Mútua per aDOLescents
Tens entre 12 i 18 anys i has viscut una pèrdua? A AVES hem creat un espai només per a tu. Un Grup d’Ajuda Mútua on compartir el que sents i no sentir-te sol/a.
LA GRAN CANICADA D'EN JAN
Grans circuits cooperatius amb 1.000 caniques. Instal·lació participativa pensada per a totes les edats. Arquitectura, matemàtiques, física, geometria i joc viscuts a través de les emocions.
Mostrant 41-50 de 356 elements.