Resultats de la cerca
L'aire que respirem
L'activitat es desenvolupa a l'aula i permet reflexionar sobre els principals contaminants atmosfèrics, les fonts de contaminació al territori metropolità (naturals i antropogèniques).
Visita d'Oleoturisme
Coneix de primera mà el món de l'oli d'oliva.
Visita guiada a l'Ermita de Sales
Visita l'Ermita de Sales, gaudeix de les meravelloses pintures gòtiques que conté a l'interior, i descobreix tots els seus secrets a través de la seva història mil·lenària!
Taller "El conscient" pastisseria educativa
Cuina conscient. Taller de pastisseria per cuinar amb atenció plena, gaudint de cada pas: textures, aromes i colors.
Visita-taller: ARQUEÒLEGS PER UN DIA. CIARGA I REFUGI DEL SERRAL
Diumenge 17 de maig: Els nens i nenes aprendran de manera senzilla el mètode d’investigació arqueològica a l’hora que descobriran com era el camp d’aviació i el dia a dia dels pilots i els mecànics.Vine a fer de pastor@ per un dia
Vine un matí a gaudir i conèixer l'ofici de pastor@ acompanyant-nos a fer les pastures amb les nostres cabres pel Parc de Collserola.
El peix Irisat
Basat en la col·lecció de contes il·lustrats de Marcus Pfister. Teatre i titelles per descobrir el fons del mar i el valor de l’amistat.
Carnívors: pandes i falsos dents de sabre
En aquest taller paleontològic identificarem els carnívors més representatius del Miocè, i com es relacionaven amb el seu entorn.
Canvi climàtic i meteorologia al parc de Can Solei i de Ca l'Arnús
Activitat que es realitza al parc de Can Solei i de Ca l'Arnús (Badalona) on es dóna a conèixer el fenomen del canvi climàtic a través de l'experimentació.
Visita guiada al parc Neolític de la Draga
Passeig pel poblat neolític reconstruït que ens farà reviure el dia a dia d'un grup de pagesos i ramaders neolítics que es va establir vora l'estany ara fa uns 7.300 anys.
Mostrant 161-170 de 360 elements.