Resultats de la cerca
Grup d'Ajuda Mútua per aDOLescents
Tens entre 12 i 18 anys i has viscut una pèrdua? A AVES hem creat un espai només per a tu. Un Grup d’Ajuda Mútua on compartir el que sents i no sentir-te sol/a.
COLÒNIES D'ESTIU Anglès+Multiactivitats
Colònies en anglès, amb monitors especialitzats en estades lingüístiques per garantir la fluïdesa i seguretat en la comunicació en anglès. Sense classes d’anglès, colònies 100% lúdiques.
Uh! Quin cangueli
Imaginat que passa quan la bèstia, la granota, la bruixa, el rellotge de paret, la vaca, lo Marraco, l’esquelet i els seus amics s’ajunten per fer uns festa... és: La Festa del CANGUELI.
Qui viu als parcs? La biodiversitat als parcs metropolitans
Activitat per a casals d'1 hora 30 minuts de durada. Activitat de descoberta de la biodiversitat dels parcs i la seva importància per a l'ecosistema.
Curs EXPLORA la vinya de muntanya
Al segle XIX la vinya era habitual en llocs de muntanya. Després del cultiu de forma intensiva, actualment cada vegada més està retornant cap a indrets de muntanya, és el que s’anomena vinya d’altura.Engranatges. Joc de rol d'història.
Som una companyia de joc que ens dediquem a la divulgació històrica i a la sensibilització en valors mitjançant metodologies creadores i vivencials.
Jornada de portes obertes Graus IQS
A IQS realitzem Jornades de Portes Obertes tant en format online com presencial perquè puguis informar-te sobre els nostres Graus i Dobles Graus.
Ecoparc de la Zona Franca (Barcelona)
L'Ecoparc de Barcelona duu a terme un procés de pretractament per als residus provinents de la fracció resta recollida amb el contenidor gris
La recepta que canvia el món
Activitat per a casals d’ 1 hora 30 minuts de durada.
Visita guiada al Centre de l'Exili Cultural Català d'Agullana i al búnquer de Palau.
El Museu Memorial de l'Exili us proposa una visita guiada gratuïta per a famílies al centre de l'Exili Cultural Català d'Agullana i al búnquer de Palau.
Mostrant 91-100 de 360 elements.