Resultats de la cerca
Origami i Llegendes
Farem juntes diferents figures de paper adaptant-nos a totes les dificultats, a partir dels 6 anys. I per arrodonir l'experiència, també podem provar com fer una figura senzilla amb els ulls embenats
Ecoparc de la Zona Franca (Barcelona)
L'Ecoparc de Barcelona duu a terme un procés de pretractament per als residus provinents de la fracció resta recollida amb el contenidor gris
Explora la natura del teu parc
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Campus Rock Summercamp KIDS
Del 5 al 10 de Summercamp KIDS. Amb instal·lacions pròpies, professorat i monitors especialitzats, així com espais i allotjament adaptats a cada grup.
Ca n'Amat, Museu de Viladecans
Visita la casa-museu Ca n'Amat, el Museu de Viladecans.
Aigua va!
Activitat per a casals d'1 hora de durada. El taller vol fer reflexionar sobre la importància de l'aigua en la vida quotidiana i prendre consciència per fer-ne un bon ús.
Depuradora de Sant Feliu de Llobregat
La visita a l'EDAR de Sant Feliu de Llobregat, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.
ENTRE TU I JO: FORMES DE CONTACTE ENTRE NOSALTRES
Taller familiar de l’exposició ART+ESCOLA+CONTACTE, a cura de Xè Canal i Núria Valls, amb la col·laboració de la Biblioteca Pilarín Bayés.El refugi climàtic de la Dra. Shiva
Activitat per a casals d'1 hora de durada. El refugi de la dra. Shiva és una activitat que gira entorn dels possibles refugis climàtics de les ciutats, com els parcs i les zones verdes.
Joc de pistes: Simona l’arqueòloga
Explora el jaciment de Puig Ciutat amb Simona l’arqueòloga! Un joc de pistes per a famílies (+9 anys) on hauràs de superar proves, connectar pistes i trobar un tresor amagat.
Mostrant 101-110 de 360 elements.