Resultats de la cerca
Cap de Creus, far i món Dalí
PARC NATURAL DEL CAP DE CREUS – FAR - EL MÓN DE DALÍ
Excavem el Miocè
Trobar un fòssil no és una feina fàcil. Cal saber on buscar però també com fer-ho. I un cop trobat, la feina no s’acaba, de quin animal era aquell ós petrificat?
Una finestra al Miocè
Visitar-la us pot donar resposta a preguntes com: Per què als Hostalets hi ha tants de fòssils? ¿Quines espècies s’hi han trobat? Per què als Hostalets hi ha tantes restes de primats?
Les Aventures de l'Aurèlius
Les Aventures de l’Aurèlius és una activitat de dinamització lectora. A cada aventura es treballa un tema concret.
Visites teatralitzades a Ca n'Amat
Endinsa't al Viladecans del Vuit-cents i visita la part noble de Ca n'Amat, acompanyat dels seus habitants!
Fotografia per a Nenes i Nens
Taller dissenyat per a nens i nenes d’entre 10 i 13 anys. L’objectiu és apropar a l’alumne, mitjançant la pràctica, als conceptes, eines i llenguatges de la fotografia.
Ajuda a la lectura: Glifing i Gliffish
Mètode d’entrenament de la lectura en català i castellà i Mètode de lectura anglesa amb el mètode glifing
Escalem en família
No cal saber escalar, només cal tenir ganes de compartir un dia diferent en família
Escape Tour del Serpent de Manlleu
Mysterium Serpentis
Jocs interactius
T'agrada el memory, el penjat o trobar l'intrús? Posa't a prova amb tots els nostres nous jocs interactius per totes les edats i de temàtiques diverses.
Mostrant 1-10 de 349 elements.