Resultats de la cerca
La biodiversitat del parc de Can Solei i de Ca l'Arnús
Activitat per a casals d'1 hora 30 minuts de durada.
Atrapant l'aire!
Activitat per a casals d'1 hora de durada.
Disseny i impressió 3D (Lleida)
Els alumnes aprenen a realitzar dissenys i models en 3 dimensions a través de diversos programes per convertir-los en peces i prototips volumètrics i reals.
Les Aventures de l'Aurèlius
Les Aventures de l’Aurèlius és una activitat de dinamització lectora. A cada aventura es treballa un tema concret.
Grup de Muntanya 4 Columnes Jovent
Una porta d’entrada al món de la muntanya per a jovent amb el Centre Excursionista de Catalunya als caps de setmana: vies ferrades, escalada i barrancs. No t’ho perdis!.
Extraescolar Modelatge amb Honey Clay - Poblenou
Activitat artística de modelatge on s’utilitza l'argila de colors Honey Clay, que s’asseca a l’aire, no taca, no és tòxica i està especialment dissenyada per a activitats amb infants.
Explora la natura del teu parc
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Viatge al fons del mar en batiscaf
Us convidem a pujar a bord d'un batiscaf virtual que ens portarà a les profunditats de l'oceà!
"RELACIÓ HUMANS-ANIMALS "
i que tenim avui amb els animals que viuen a la comarca d’Osona.
Escola Juvenil de Circ Curs 2025-2026
Aprèn a fer acrobàcies tant a terra com a l'aire. Aquí trobaràs un espai per practicar tant trapezi, teles, i aro, com rondades i flik-flaks.
Mostrant 1-10 de 349 elements.