Resultats de la cerca
Visita guiada al Centre de l'Exili Cultural Català d'Agullana i al búnquer de Palau.
El Museu Memorial de l'Exili us proposa una visita guiada gratuïta per a famílies al centre de l'Exili Cultural Català d'Agullana i al búnquer de Palau.
COLÒNIES AGOST MULTIACTIVITATS
Colònies d'estiu on les multiactivitats, la natura i l'aventura son els ingredients principals tot l'Agost
Imaginar la ciutat que ve
Taller creatiu per a joves per imaginar la ciutat del futur a través del dibuix, l’observació i passejades urbanes, reflexionant sobre sostenibilitat, igualtat i nous models de ciutat.Viatge a les profunditats
Una nova experiència immersiva que et transportarà a les zones més inexplorades de l'oceà oferint una visió única de la biodiversitat marina i els reptes de la sostenibilitat.
Taller d'escriptura ibèrica
L’escriptura ibèrica és tot un enigma. La podem transcriure, llegir, però no coneixem el seu significat. Durant el taller coneixerem els suports on la podem trobar i practicarem la transcripció.
Depuradora de Montcada i Reixac
La visita a l'EDAR de Montcada i Reixac, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.
Classes particulars aprendre anar en bicicleta per a nenes i nens:
Classes particulars per aprendre a anar en bicicleta
El peix Irisat
Basat en la col·lecció de contes il·lustrats de Marcus Pfister. Teatre i titelles per descobrir el fons del mar i el valor de l’amistat.
Coeduquem(-nos). Itinerari formatiu pel professorat en prevenció de violències i abús sexual infantil
En aquest itinerari de 2 formacions de 2 hores, adquirirem eines teòriques i metodològiques per poder detectar i abordar situacions de violència masclista i d'abús sexual infantil.
Paisatges de postal
Aproximació rural, a través d'un passeig planer, des dels Hostalets, per camps, prats i boscos del Racó del Grau a la Vall d'en Bas.
Mostrant 1-10 de 349 elements.