Resultats de la cerca
Cap de Creus, far i món Dalí
PARC NATURAL DEL CAP DE CREUS – FAR - EL MÓN DE DALÍ
EL VOLCÀ CROSCAT A CEGUES!!
Visita al Volcà del Croscat per descobrir com es forma un volcà, quins materials expulsa durant la seva erupció, quin aprofitament en treu l'home i tot... completament a cegues, amb els ulls tapats i
Els amics de la cinglera basàltica
Itinerari gamificat amb realitat augmentada per descobrir el patrimoni geològic de Castellfollit de la Roca.
ESCOLETA TRAIL-RUNNING DE REUS
La nostra Escoleta de TrailRunning neix amb la voluntat d’apropar els més petits i els joves al medi natural tot aprofitant eines relacionades amb activitats i entrenament que impliqui exercici físic.
Jornada de portes obertes Graus IQS
A IQS realitzem Jornades de Portes Obertes tant en format online com presencial perquè puguis informar-te sobre els nostres Graus i Dobles Graus.
Horseriding Camp- Colònies d'anglès i equitació a Poblet
Colònies d'estiu en anglès que combinen l'aprenentatge de l'idioma amb professors nadius i classes pràctiques d'hípica.
Agafem el cabàs!
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Itineraris Patrimonials per Viladecans
Descobreix la història de Viladecans i el seu entorn natural a través dels nostres Itineraris Patrimonials!
Visita guiada al cel nocturn
Observacions nocturnes i diürnes per a totes les edats amb o sense telescopi
COM T'ESTIMO? prevenció de les violències masclistes i en la parella
Com t’estimo? és una obra de teatre fòrum que complementa i estimula els programes d’intervenció i les accions existents que treballen la informació, la prevenció i la sensibilització de la violència
Mostrant 1-10 de 350 elements.