Resultats de la cerca
COLÒNIES AGOST MULTIACTIVITATS
Colònies d'estiu on les multiactivitats, la natura i l'aventura son els ingredients principals tot l'Agost
El tresor perdut de la Remolina | Museu del Renaixement
La Remolina convida els infants a descobrir el Renaixement amb proves d’enginy i creativitat al Palau de Requesens!
Activitats de Necessitats Especials Educatives
Espai d’activitats de suport educacional
Carnívors: pandes i falsos dents de sabre
En aquest taller paleontològic identificarem els carnívors més representatius del Miocè, i com es relacionaven amb el seu entorn.
La recepta que canvia el món
Activitat per a casals d’ 1 hora 30 minuts de durada.
Videogames (Lleida)
El alumnes aprendran a divertir-se programant, mitjançant coneixements de programació i desenvolupament web, ja que podran gaudir de jocs dissenyats per ells mateixos.
Experiència Cacaolat
Vols descobrir tot el que amaga una ampolla de Cacaolat? Descobrirem d'on provenen els ingredients necessaris i posarem en valor tot el procés d'elaboració d'aquesta beguda tan especial.
Dissenyar des de la naturalesa - Taller 2. Noves materialitats
Taller pràctic de 2 h sobre noves materialitats: transformarem residus orgànics en bioplàstics i biocompòsits, reflexionant sobre sostenibilitat, disseny i reutilització.CASAL TERAPEUTIC SETMANA SANTA I ESTIU PER A INFANTS DE 3 A 10 ANYS i COLÒNIES D'ESTIU PER A INFANTS DE 4 A 16 ANYS
Un Casal de 1, 2 o 3 setmanes (en horari de 9 a 14h), on realitzem varies sessions de teràpia al dia, contextualitzades en una dinàmica de casal d'estiu. I també oferim colònies d'estiu de 5 dies.
Agafem el cabàs!
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Mostrant 31-40 de 355 elements.