Resultats de la cerca
Colònies Robòtica LEGO Education
Colònies d'estiu de Robòtica i enginy amb LEGO® Education
Visita guiada mensual a la Mina Canta - Mina de Negrín
Visita guiada mensual a la Mina Canta - Mina de Negrín- El tercer dissabte de cada mesExperiencias educativas en Realidad Virtual
Descubre la realidad virtual con Gravity Sketch para modelado 3D,Tilt Brush para pintura,Gadgeteer para rompecabezas,Blokworks y Lego para construcción y mucho más.
Visitem la Jugatecambiental
És una activitat d’ educació ambiental que té com a finalitat conèixer la platja o el parc metropolità i la Jugatecambiental més propera al centre educatiu.
El conreu de la vinya al parc de la Fontsanta
Activitat per a casals de dues hores de durada.
Evolució humana: d’on venim?
Analitzarem, identificarem i relacionarem diferents cranis de primats fòssils amb la forma de vida i el medi ambient, elements que condicionen els mecanismes evolutius.
Classes particulars aprendre anar en bicicleta per a nenes i nens:
Classes particulars per aprendre a anar en bicicleta
Robòtica BEAM (Lleida)
En aquests activitat, els nens i joves, a partir de 9 anys, desenvoluparan robots analògics que reprodueixin comportaments complexos i interessants a través de components simples.
Alan El musical que sacsaja des del principi
Alan es increíble
Descobreix Cambrils, Gymkana Turística Digital
Descobreix Cambrils a través d'una emocionant ruta autoguiada
Mostrant 61-70 de 354 elements.