Resultats de la cerca
Orientación Andújar
Recursos educatius, gratuïts i accessibles
La biodiversitat al parc de Torreblanca
Activitat per a casals d’ 1 hora i 30 minuts de durada.
Visites teatralitzades a Ca n'Amat
Endinsa't al Viladecans del Vuit-cents i visita la part noble de Ca n'Amat, acompanyat dels seus habitants!
Depuradora de Montcada + Casa de les Aigues de Montcada i Reixac
La vista s'inicia a la depuradora, on es realitzarà l'itinerari per la instal·lació i després els participants es dirigiran cap a la Casa de les Aigües
Dona’m una dent i et diré qui ets!
Les dents fòssils ens donen una gran quantitat d’informació i, sovint, són les úniques peces que ens permeten identificar algunes de les espècies que poblaven els boscos del Miocè.
Ecoparc de la Zona Franca (Barcelona)
L'Ecoparc de Barcelona duu a terme un procés de pretractament per als residus provinents de la fracció resta recollida amb el contenidor gris
Volcà del Racó i ermites del Corb
Vista a la vall del Corb entre la Serra i la Fageda d'en Jordà. Ermites de Sant Martí i Sant Miquel enclavades dins del bosc.
Actua: Acció urbana de creació col·lectiva per a la transformació
Programa de cinc tallers de creació col·lectiva per repensar i transformar l’espai entre ciutat i natura a Collserola, fomentant la sostenibilitat, la cohesió social i l’acció ecosocial.Visita guiada al parc Neolític de la Draga
Passeig pel poblat neolític reconstruït que ens farà reviure el dia a dia d'un grup de pagesos i ramaders neolítics que es va establir vora l'estany ara fa uns 7.300 anys.
Circuit d'orientació
Circuit d'orientació per el medi natural
Mostrant 1-10 de 350 elements.