Resultats de la cerca
Atrapant l'aire!
Activitat per a casals d'1 hora de durada.
Portes Obertes 2026: Coneix el Grau en Disseny d’Eina
Portes Obertes 2026: Coneix el Grau en Disseny d’Eina
Itineraris Patrimonials per Viladecans
Descobreix la història de Viladecans i el seu entorn natural a través dels nostres Itineraris Patrimonials!
Vídeo per a Joves
Un curs per aprendre a través de la pràctica a gravar vídeo, editar-lo i publicar-lo a plataformes com YouTube, Vimeo i Instagram.
Escape the Town a diversos pobles de Catalunya
Experiències que ajunten cultura, diversió i tecnologia, per a que gaudiu en família amb aquesta nova forma de fer turisme!
Paisatges de postal
Aproximació rural, a través d'un passeig planer, des dels Hostalets, per camps, prats i boscos del Racó del Grau a la Vall d'en Bas.
EL VOLCÀ CROSCAT A CEGUES!!
Visita al Volcà del Croscat per descobrir com es forma un volcà, quins materials expulsa durant la seva erupció, quin aprofitament en treu l'home i tot... completament a cegues, amb els ulls tapats i
Planta de valorització energètica (PVE) de Sant Adrià de Besòs
Visita guiada a la Planta de valorització energètica (PVE) que forma part de la Planta Integral de Valorització de Residus (PIVR) de Sant Adrià de Besòs.
Dissenyar des de la naturalesa - Taller 2. Noves materialitats
Taller pràctic de 2 h sobre noves materialitats: transformarem residus orgànics en bioplàstics i biocompòsits, reflexionant sobre sostenibilitat, disseny i reutilització.Jornada de portes obertes Graus IQS
A IQS realitzem Jornades de Portes Obertes tant en format online com presencial perquè puguis informar-te sobre els nostres Graus i Dobles Graus.
Mostrant 1-10 de 349 elements.