Resultats de la cerca
La recepta que canvia el món
Activitat per a casals d’ 1 hora 30 minuts de durada.
Flora i fauna de la desembocadura del riu Besòs
L'objectiu és donar a conèixer aquest espai sotmès a una alta pressió humana però amb un elevat valor ecològic.
Posem ordre a la història
Acompanyeu la historiadora més despistada del museu i ajudeu-la a posar els objectes de les diferents sales. Aconseguireu esbrinar quin objecte pertany a cada època històrica?
Laberint de pedres
Recorregut laberíntic en un paisatge rural peculiar, modelat sobre la lava a costa d’esforç i perseverança.
Antarctica Experience. Una expedició immersiva a l'Antàrtida.
Exposició immersiva dirigida pel guanyador de l'Oscar Luc Jacquet Viatja. Explora. Sent. Aprèn
GIMCANA FAMILIAR PEL BARRI GÒTIC
Si vols conèixer Barcelona de forma diferent i aprendre coses sobre la seva història de forma divertida, apunta’t a aquesta gimcana cultural!
Engranatges. Joc de rol d'història.
Som una companyia de joc que ens dediquem a la divulgació històrica i a la sensibilització en valors mitjançant metodologies creadores i vivencials.
El conreu de la vinya al parc dels Pinetons
Es tracta d'una activitat de coneixença del món de la vinya amb contingut pràctic i experimental.
Construïm un molinet de vent!
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Grup dÁjuda Mútua per aDOLescents
Tens entre 12 i 18 anys i has viscut una pèrdua? A AVES hem creat un espai només per a tu. Un Grup d’Ajuda Mútua on compartir el que sents i no sentir-te sol/a.
Mostrant 1-10 de 350 elements.