Resultats de la cerca
Grafiters del pleistocè! (Disponible a partir del 2 de maig)
En aquest taller, extraureu els pigments dels minerals i les pedres i acabareu fabricant un esprai prehistòric!
Excavem el Miocè
Trobar un fòssil no és una feina fàcil. Cal saber on buscar però també com fer-ho. I un cop trobat, la feina no s’acaba, de quin animal era aquell ós petrificat?
Chef camp - Colònies d'anglès i cuina a Tamarit
Treu el gran chef que portes dins!
Llums i ombres del Montsacopa
Vespres al volcà d'Olot, història, natura i panoràmiques.
Línia del temps geològic
T’atreveixes a seguir el fil del temps?
El refugi climàtic de la Dra. Shiva
Activitat per a casals d'1 hora de durada. El refugi de la dra. Shiva és una activitat que gira entorn dels possibles refugis climàtics de les ciutats, com els parcs i les zones verdes.
Experiència creativa de papiroflèxia
Taller lúdic, creatiu i emotiu per a passar una bona estona aprenent i gaudint.
Taller "L'ideal" pastisseria educativa
Crea el teu propi pastís únic. Taller per a famílies per dissenyar el seu propi pastís de celebració.
El meu fill s'agrada? Prevenim els TCA des de casa
Xerrada de prevenció dels Trastorns de la Conducta Alimentària
Evolució humana: d’on venim?
Analitzarem, identificarem i relacionarem diferents cranis de primats fòssils amb la forma de vida i el medi ambient, elements que condicionen els mecanismes evolutius.
Mostrant 1-10 de 350 elements.