Resultats de la cerca
Aigua va!
Activitat per a casals d'1 hora de durada. El taller vol fer reflexionar sobre la importància de l'aigua en la vida quotidiana i prendre consciència per fer-ne un bon ús.
Flora i fauna de la desembocadura del riu Besòs
L'objectiu és donar a conèixer aquest espai sotmès a una alta pressió humana però amb un elevat valor ecològic.
Museucontes de Ca n'Amat. Especial Sant Jordi
Per Sant Jordi... Museucontes! amb Rosa Pinyol.
Senderisme familiar entorn de Vallter
Descobreix les rutes de senderisme que ofereix l’entorn de Vallter
Caixa Forum Barcelona
Art i cultura, a un dels centres socials i educatius més emblemàtics de la ciutat
CIÈNCIA EN FAMILIA - LAB 0_6
Acompanya el teu fill o filla en la resolució autònoma dels reptes de ciència i experimentació del Lab 0_6 i gaudiu junts d’una estona d’exploració i descoberta.
Bestioles de nit
Visita guiada per descobrir la fauna nocturna que habita als ambients humits dels Paratges de la Moixina.
Barroc, l'Art dels Sentits
Emeten so les pintures? Fan olor els retaules? Quin tacte tenen les obres d’art?
Casal d'estiu creatiu a TBKids Sant Cugat
Descobreix els nostres campus d'estiu a TBKids Sant Cugat. Activitats per dies i per setmanes de tecnologia, robòtica, programació, disseny 3D i molt més per gaudir d'un estiu original i creatiu 🤖
SORTIDA EDUCATIVA EN BICICLETA PEL PARC AGRARI I EL DELTA DEL LLOBREGAT
Sortida educativa en bicicleta adreçada a alumnat d’ESO, amb possibilitat d’ampliació a Batxillerat, que combina activitat física, educació ambiental i aprenetatge practic
Mostrant 21-30 de 350 elements.