Resultats de la cerca
ESCOLETA TRAIL-RUNNING DE REUS
La nostra Escoleta de TrailRunning neix amb la voluntat d’apropar els més petits i els joves al medi natural tot aprofitant eines relacionades amb activitats i entrenament que impliqui exercici físic.
El conreu de la vinya al parc dels Pinetons
Es tracta d'una activitat de coneixença del món de la vinya amb contingut pràctic i experimental.
Excursions en familia Emofamily
Cada mes i durant tot l’any, “La Granja, Ability Training Center” organitza les excursions EMOFAMILY, on l’aprenentatge estarà assegurat per a grans i petits.
Jornada de Portes Obertes per a les famílies i públic en general 2026 a la UdG
La Jornada de Portes Obertes es durà a terme el 09 de maig per a les famílies i públic en general.
PEDAGOMÀGIA
La cara pedagògica de la màgia mitjançant un Taller de Màgia pensat per a docents de qualsevol nivell.
Cap de Creus, far i món Dalí
PARC NATURAL DEL CAP DE CREUS – FAR - EL MÓN DE DALÍ
Explora la natura del parc de Can Mercader
L'objectiu de l'activitat és donar a conèixer els valors històrics i ambientals i reflexionar entorn la importància de la implicació de les persones en la conservació de l'entorn.
Dissenyar des de la naturalesa - Taller 2. Noves materialitats
Taller pràctic de 2 h sobre noves materialitats: transformarem residus orgànics en bioplàstics i biocompòsits, reflexionant sobre sostenibilitat, disseny i reutilització.Sobreviure a la prehistòria
Us convidem a passar un dia a la prehistòria.
Explora la natura del teu parc
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Mostrant 1-10 de 350 elements.