Resultats de la cerca
La biodiversitat al parc de Torreblanca
Activitat per a casals d’ 1 hora i 30 minuts de durada.
Visita guiada: Viatgem a la terra dels Mamuts!
Visita guiada familiar a l'Espai Mammuthus, un equipament únic, on descobrir els homínids i la fauna que habitava la nostra terra ara fa un milió d’anys!
Depuradora de Montcada i Reixac
La visita a l'EDAR de Montcada i Reixac, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.
Summer Camp La Molina
Al campament internacional 100% en anglès de La Molina viurem en plena natura, farem moltes activitats d'aventura i potenciarem les nostres habilitats creatives! Una experiència inolvidable!
Planta integral de valorització de residus (PIVR) de Sant Adrià de Besòs
La visita guiada la Planta Integral de Valorització de Residus de Sant Adrià de Besòs fa una aproximació al tractament de residus que s'han dipositat al contenidor gris.
Excursions en familia Emofamily
Cada mes i durant tot l’any, “La Granja, Ability Training Center” organitza les excursions EMOFAMILY, on l’aprenentatge estarà assegurat per a grans i petits.
Les 5 cares del Cinema
Què es treballa? Arts Plàstiques, arts Escèniques, reforçar l’expressió escrita i la lectura, fomentar la creativitat...
En Pau: Pierolapithecus catalaunicus
Amb aquest taller, descobrirem els elements que fan que en Pau sigui clau per a l’estudi de la família dels grans simis, inclosos els humans.
Pyrene Summer Camp
Pyrene Summer Camp som un campament d’estiu únic als Pirineus. Creem comunitat vivint aventures transformadores i inspirem els joves a sentir passió per la muntanya i respecte per la natura.Festival A Cel Obert
A Cel Obert és un festival de música a l'aire lliure que se celebra als Jardins del Despujol, en un entorn idíl·lic i privilegiat. El seu objectiu és ser un punt de trobada cultural al territori.
Mostrant 1-10 de 350 elements.