Resultats de la cerca
Portes Obertes 2026: Coneix el Grau en Disseny d’Eina
Portes Obertes 2026: Coneix el Grau en Disseny d’Eina
Si haguéssim nascut a Tàrraco
Som romans
Posem ordre a la història
Acompanyeu la historiadora més despistada del museu i ajudeu-la a posar els objectes de les diferents sales. Aconseguireu esbrinar quin objecte pertany a cada època històrica?
Colònies Robòtica LEGO Education
Colònies d'estiu de Robòtica i enginy amb LEGO® Education
Excavem el Miocè
Trobar un fòssil no és una feina fàcil. Cal saber on buscar però també com fer-ho. I un cop trobat, la feina no s’acaba, de quin animal era aquell ós petrificat?
SANT JORDI, LA PRINCESA I EL DRAC – Cia. La Puntual – Néstor Navarro
S’acosta la diada del llibre i la rosa. Vine a reviure la Llegenda de Sant Jordi en directe!
Cavas Bolet - Visita Ecotast 1619
Ocasió perfecta per conèixer l'Alt Penedès, com s'elabora el vi i el cava tot passant el dia a la natura amb família, amics o parella.
Laberint de pedres
Recorregut laberíntic en un paisatge rural peculiar, modelat sobre la lava a costa d’esforç i perseverança.
Jornada de Portes Obertes per a les famílies i públic en general 2026 a la UdG
La Jornada de Portes Obertes es durà a terme el 09 de maig per a les famílies i públic en general.
Taller: Cacem els colors de la natura!
On s’amaguen els colors de la natura? En aquesta activitat, caçarem els colors de la natura per fabricar les nostres propies pintures!
Mostrant 1-10 de 350 elements.