Resultats de la cerca
Els amics de la cinglera basàltica
Itinerari gamificat amb realitat augmentada per descobrir el patrimoni geològic de Castellfollit de la Roca.
L'aventura de l'aigua
Activitat per a casals d' 1 hora de durada.
ECO-CAIAC GUIAT A LES ILLES MEDES
Aquesta sortida en caiac, combina esport i aventura. Vine a descobrir l'Estartit i les Illes Medes i el seu fons marí!
Ecoparc dels Hostalets de Pierola
L'Ecoparc d'Hostalets de Pierola tracta els residus de la fracció resta i els dóna un pretractament abans no es portin al tractament finalista
El tresor perdut de la Remolina | Museu del Renaixement
La Remolina convida els infants a descobrir el Renaixement amb proves d’enginy i creativitat al Palau de Requesens!
SORTIDES AMB FAMILIA
Acosta't amb la família i descobreix la granja amb el TOCA-TOCA més sensorial i proper que mai hagis realitzat, Com també un passejada en poni o cavall.
Salvem les platges metropolitanes
L'activitat s'inicia amb una presentació de la platja i de l'entorn metropolità on es troben. Es visiten espais naturals amb uns ecosistemes molt especials
Illes Medes amb catamarà de visió submarina
Navega pel parc natural de la costa del Montgri i Illes Medes i observa la flora i fauna a través de les finestres submergides del nostre catamarà.
Casa Bofarull
Casa Pairal, Modernista, Anterior al segle XIV, reformada per arquitecte JM JUJOL i GIBERT. Casa visitable.
Joc de pistes al jaciment de l'Esquerda
Joc de pistes per descobrir el jaciment de l’Esquerda i els seus 2.500 anys d’història.
Mostrant 81-90 de 347 elements.