Resultats de la cerca
JOCS TRADICIONALS: a què jugaven les nostres àvies i avis?
Jocs cooperatius, de taula, gegants, de valors, d'emocions, d'estratègia, de cucanya... Taller recomanat per a totes les edats: des de P3 fins a ESO i Batxillerat, També formacions per a mestres.
L'aire que respirem
L'activitat es desenvolupa a l'aula i permet reflexionar sobre els principals contaminants atmosfèrics, les fonts de contaminació al territori metropolità (naturals i antropogèniques).
Taller d'escriptura ibèrica
L’escriptura ibèrica és tot un enigma. La podem transcriure, llegir, però no coneixem el seu significat. Durant el taller coneixerem els suports on la podem trobar i practicarem la transcripció.
Chef camp - Colònies d'anglès i cuina a Tamarit
Treu el gran chef que portes dins!
Visita d'Oleoturisme
Coneix de primera mà el món de l'oli d'oliva.
Experiència creativa de papiroflèxia
Taller lúdic, creatiu i emotiu per a passar una bona estona aprenent i gaudint.
Qui viu a l'estany?
Activitat per a casals d'1 hora 30 minuts de durada. Activitat que dona a conèixer la importància dels punts d'aigua naturalitzats per fomentar la biodiversitat urbana.
La fundació d'una colònia romana
Visita i taller adreçat a les famílies amb infants d'entre 6 i 12 anys
Circuit d'orientació
Circuit d'orientació per el medi natural
Hola Pantalles!
Parlarem i reflexionarem sobre el paper de la familia per a la introducció saludable de les pantalles en l'infància
Mostrant 1-10 de 350 elements.