Resultats de la cerca
Si haguéssim nascut a Tàrraco
Som romans
"RELACIÓ HUMANS-ANIMALS "
i que tenim avui amb els animals que viuen a la comarca d’Osona.
Joc de pistes
Viu una aventura marina i ajuda a que els animals tinguin un mar sa i bonic tot resolent el nostre joc de pistes.
SANT JOAN EN FAMÍLIA A LA MUNTANYA
Celebra el Sant Joan en família a la muntanya, amb activitats per a infants i sopar especial de revetlla! Aquest juny, escapa’t per Sant Joan a La Molina en família!
Fes-te de la colla
La colla del Patapum necessita nous membres per fer front a les seves missions.
Extraescolar Jocs Lab - Poblenou
Extraescolar de Jocs de taula: Hem fet una selecció dels millors jocs de taula del món: divertits, motivadors i educatius. També, crearem les nostres pròpies adaptacions d’alguns dels jocs treballats.
Juguem amb les paraules: palíndroms, cal·ligrames, rimes i poesies, embarbussaments i anagrames
Trobarem palíndroms: paraules o frases en català i castellà que llegides al revés sonen igual. I jugarem amb la Poesia i els cal·ligrames, descobrint creadors com Salvat-Papasseit i Gloria Fuertes
Un Dia a Pagès, a Mas la Coromina (La Garrotxa)
A través d’una visita vivencial i pedagògica apta per a tota la família, passarem una estona agradable entre els camps i les vaques i podreu conèixer com és un dia a pagès.
Flora i fauna de la desembocadura del riu Besòs
L'objectiu és donar a conèixer aquest espai sotmès a una alta pressió humana però amb un elevat valor ecològic.
Crea una consola de videojocs amb arduino
Crea una consola i els teus propis jocs amb arduino.
Mostrant 51-60 de 347 elements.