Resultats de la cerca
Imaginar la ciutat que ve
Taller creatiu per a joves per imaginar la ciutat del futur a través del dibuix, l’observació i passejades urbanes, reflexionant sobre sostenibilitat, igualtat i nous models de ciutat.Colònies d'anglès i multiactivitat a Poblet
Colònies d'estiu en anglès que combinen l'aprenentatge de l'idioma amb professors nadius i una gran varietat d'activitats a l'aire lliure.
PEDRA A PEDRA – Cia. L’home Dibuixat
Una proposta per a despertar la imaginació dels xiquets i xiquetes a través dels objectes inanimats.
Camí Vell Queralbs-Núria
El "Camí Vell" de Queralbs a Núria és probablement un dels itineraris de muntanya més característics de Catalunya i del Pirineu.
SORTIDES AMB FAMILIA
Acosta't amb la família i descobreix la granja amb el TOCA-TOCA més sensorial i proper que mai hagis realitzat, Com també un passejada en poni o cavall.
Circuit d'orientació
Circuit d'orientació per el medi natural
Visita guiada al parc Neolític de la Draga
Passeig pel poblat neolític reconstruït que ens farà reviure el dia a dia d'un grup de pagesos i ramaders neolítics que es va establir vora l'estany ara fa uns 7.300 anys.
El conreu de la vinya al parc de la Fontsanta
Activitat per a casals de dues hores de durada.
Explora la natura del parc de Can Mercader
L'objectiu de l'activitat és donar a conèixer els valors històrics i ambientals i reflexionar entorn la importància de la implicació de les persones en la conservació de l'entorn.
Portes Obertes 2026: Coneix el Grau en Disseny d’Eina
Portes Obertes 2026: Coneix el Grau en Disseny d’Eina
Mostrant 71-80 de 347 elements.