Resultats de la cerca
Planta de Compostatge de Sant Cugat del Vallès
Visita a la planta de compostatge de Sant Cugat del Vallès tot tractant la problemàtica del malbaratament alimentari.
Jornada de Portes Obertes per a les famílies i públic en general 2026 a la UdG
La Jornada de Portes Obertes es durà a terme el 09 de maig per a les famílies i públic en general.
L'aire que respirem
L'activitat es desenvolupa a l'aula i permet reflexionar sobre els principals contaminants atmosfèrics, les fonts de contaminació al territori metropolità (naturals i antropogèniques).
Visita guiada al parc Neolític de la Draga
Passeig pel poblat neolític reconstruït que ens farà reviure el dia a dia d'un grup de pagesos i ramaders neolítics que es va establir vora l'estany ara fa uns 7.300 anys.
FabLab Space. Servei d'impressió 3D i tall làser
Servei gratuït d’impressió 3D i tall làser amb reserva prèvia.
Barroc, l'Art dels Sentits
Emeten so les pintures? Fan olor els retaules? Quin tacte tenen les obres d’art?
Festa de la primavera: 25-26 abril a Vilanova de Sau
Del 25 al 26 abril la casa de colònies les Tallades de Vilanova de Sau celebra la Festa de la primavera amb allotjament i pensió completa per famílies
Visita l'Espai Mammuthus!
Descobreix els homínids i la fauna que habitava La Canonja ara fa un milió d’anys!
Visita autoguiada en família "Explora Montblanc al teu aire!"
«Explora Montblanc al teu aire!» és una visita autoguiada en família per gaudir, a través del joc, del patrimoni arquitectònic, cultural, natural i agroalimentari de Montblanc.
Explora la natura del teu parc
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Mostrant 131-140 de 356 elements.