Resultats de la cerca
Grup de Muntanya 4 Columnes infants - Esplai
Una porta d’entrada al món de la muntanya per als infants amb el Centre Excursionista de Catalunya als caps de setmana: Excursions, orientació, taller de natura, jocs… No t’ho perdis!.
Ca n'Amat, Museu de Viladecans
Visita la casa-museu Ca n'Amat, el Museu de Viladecans.
Escape the Town a diversos pobles de Catalunya
Experiències que ajunten cultura, diversió i tecnologia, per a que gaudiu en família amb aquesta nova forma de fer turisme!
Imaginar la ciutat que ve
Taller creatiu per a joves per imaginar la ciutat del futur a través del dibuix, l’observació i passejades urbanes, reflexionant sobre sostenibilitat, igualtat i nous models de ciutat.Dormir amb taurons
L’Aquàrium de Barcelona convida els petits de la casa a passar una nit envoltats de taurons i de més de 8.000 peixos diferents, i descobrir com es desperten . Tota una experiència inoblidable!
Taller "El proper" pastisseria educativa
Cuina dolça amb ingredients de temporada. Taller d’ingredients ecològics i de proximitat amb receptes adaptades a cada estació.
DESCOBRIU LES ABELLES I LA MEL!
Una experiència única que us permetrà descobrir l'apassionant món de les abelles i la mel, a través d'un recorregut per diferents espais on podreu interactuar de manera didàctica.
El conreu de la vinya al parc dels Pinetons
Es tracta d'una activitat de coneixença del món de la vinya amb contingut pràctic i experimental.
EL VOLCÀ CROSCAT A CEGUES!!
Visita al Volcà del Croscat per descobrir com es forma un volcà, quins materials expulsa durant la seva erupció, quin aprofitament en treu l'home i tot... completament a cegues, amb els ulls tapats i
Construïm un molinet de vent!
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Mostrant 81-90 de 347 elements.