Resultats de la cerca
Museu del Ciment
Visites i activitats al Museu
Extraescolar robòtica i programació
Extraescolars de robòtica i/o programació per a nens i nenes de 5 a 16 anys.
CASAL TERAPEUTIC SETMANA SANTA I ESTIU PER A INFANTS DE 3 A 10 ANYS i COLÒNIES D'ESTIU PER A INFANTS DE 4 A 16 ANYS
Un Casal de 1, 2 o 3 setmanes (en horari de 9 a 14h), on realitzem varies sessions de teràpia al dia, contextualitzades en una dinàmica de casal d'estiu. I també oferim colònies d'estiu de 5 dies.
Sobreviure a la prehistòria
Us convidem a passar un dia a la prehistòria.
La biodiversitat al parc de Torreblanca
Activitat per a casals d’ 1 hora i 30 minuts de durada.
Coliseo de Roma
Submergeix-te a l'antiga Roma com mai abans. Des dels mercats bulliciosos fins a les profunditats del Coliseu, segueix Caius i ser testimoni de les llegendàries
Taller d’antropologia física. Els antics habitants de l’Esquerda.
Amb aquest taller ens aproparem a l'antropologia física, la qual ens permet saber com eren els nostres avantpassats: quina esperança de vida tenien, com s'alimentaven, quines malalties patien, etc.
Portes Obertes 2026: Coneix el Grau en Disseny d’Eina
Portes Obertes 2026: Coneix el Grau en Disseny d’Eina
Campus de Fotografia per a Joves
Curs pràctic on d’una manera lúdico-educativa, els alumnes es familiaritzen amb conceptes fotogràfics com: la cambra fosca, laboratori analògic, il·luminació i els retrats a l’estudi, la composició.
La recepta que canvia el món
Activitat per a casals d’ 1 hora 30 minuts de durada.
Mostrant 71-80 de 348 elements.