Resultats de la cerca
Volcà del Racó i ermites del Corb
Vista a la vall del Corb entre la Serra i la Fageda d'en Jordà. Ermites de Sant Martí i Sant Miquel enclavades dins del bosc.
COSES QUE CABEN EN UN COS
Amb l’exposició ARRAN DE TERRA d’Isabel Banal, explorarem la mostra a partir de l'obra Llapis trobats.
Descobreix Cambrils, Gymkana Turística Digital
Descobreix Cambrils a través d'una emocionant ruta autoguiada
El Cas Moreneta
Aguditzeu la vista i l’esperit de descoberta en les propostes autoguiades per famílies del Museu del Barroc de Catalunya!
Construïm un molinet de vent!
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Visites teatralitzades a Ca n'Amat
Endinsa't al Viladecans del Vuit-cents i visita la part noble de Ca n'Amat, acompanyat dels seus habitants!
Colònies d'estiu d'aventura i natura, a La Molina!
Combinem esport i natura, tot a La Molina! Ens omplim d'adrenalina amb un ràfting per aigües braves o amb el Tyrovol, el circuit de tirolines més llarg dels Pirineus!
Chef camp - Colònies d'anglès i cuina a Tamarit
Treu el gran chef que portes dins!
Tealler de teatre per a joves
El taller de teatre per a joves té com a objectiu la desinhibició, el desenvolupament de la creativitat, la imaginació, les habilitats comunicatives i el treball en equip.
La biodiversitat al parc de Torreblanca
Activitat per a casals d’ 1 hora i 30 minuts de durada.
Mostrant 11-20 de 348 elements.