Resultats de la cerca
Visita lliure Gaudí Experiència
G Experiència és una nova manera de conèixer a Gaudí i la seva obra. Per primera vegada podràs endinsar-te en l’univers creatiu de l'arquitecte gràcies a la tecnologia audiovisual i interactiva.
Volcà del Racó i ermites del Corb
Vista a la vall del Corb entre la Serra i la Fageda d'en Jordà. Ermites de Sant Martí i Sant Miquel enclavades dins del bosc.
Descobreix Cambrils, Gymkana Turística Digital
Descobreix Cambrils a través d'una emocionant ruta autoguiada
Fira de la tardor a les Masies de Voltregà
La Fira de la tardor de les Masies de Voltregà se celebra anualment l'últim diumenge d'octubre o primer de novembre. Enguany la fira se celebrarà el 26 d'octubre als Jardins del Despujol.
El Cas Moreneta
Aguditzeu la vista i l’esperit de descoberta en les propostes autoguiades per famílies del Museu del Barroc de Catalunya!
Grup de lectura Pilar Basté
Espai per compartir la lectura del llibre "La mort: una aurora" d'Elisabeth Kübler-Ross
Colònies Robòtica LEGO Education
Colònies d'estiu de Robòtica i enginy amb LEGO® Education
Introducció digital saludable: Eines i recursos
Xerrada participativa per a famílies amb infants d'educació primària
Pyrene Summer Camp
Pyrene Summer Camp som un campament d’estiu únic als Pirineus. Creem comunitat vivint aventures transformadores i inspirem els joves a sentir passió per la muntanya i respecte per la natura.SORTIDA EDUCATIVA EN BICICLETA PEL PARC AGRARI I EL DELTA DEL LLOBREGAT
Sortida educativa en bicicleta adreçada a alumnat d’ESO, amb possibilitat d’ampliació a Batxillerat, que combina activitat física, educació ambiental i aprenetatge practic
Mostrant 61-70 de 348 elements.