Resultats de la cerca
Taller: Detectius del passat!
Ens convertim en detectius per investigar les restes del passat i fem la nostra pròpia rèplica fòssil tal com fa la paleontologia als laboratoris de restauració.
Introducció digital saludable: Eines i recursos
Xerrada participativa per a famílies amb infants d'educació primària
Atrapant l'aire!
Activitat per a casals d'1 hora de durada.
Deixalleries municipals
Els visitants descobriran durant l'activitat la gran varietat de residus que s'hi poden dur i el tractament que reben per tal de reduir el seu impacte ambiental i aprofitar-ne els materials
Circuit d'orientació
Circuit d'orientació per el medi natural
Dissenyar des de la naturalesa - Taller 2. Noves materialitats
Taller pràctic de 2 h sobre noves materialitats: transformarem residus orgànics en bioplàstics i biocompòsits, reflexionant sobre sostenibilitat, disseny i reutilització.Colònies d'estiu d'aventura i natura, a La Molina!
Combinem esport i natura, tot a La Molina! Ens omplim d'adrenalina amb un ràfting per aigües braves o amb el Tyrovol, el circuit de tirolines més llarg dels Pirineus!
El meu fill s'agrada? Prevenim els TCA des de casa
Xerrada de prevenció dels Trastorns de la Conducta Alimentària
Canvi climàtic i meteorologia al parc de Can Solei i de Ca l'Arnús
Activitat que es realitza al parc de Can Solei i de Ca l'Arnús (Badalona) on es dóna a conèixer el fenomen del canvi climàtic a través de l'experimentació.
Visita guiada mensual a la Mina Canta - Mina de Negrín
Visita guiada mensual a la Mina Canta - Mina de Negrín- El tercer dissabte de cada mesMostrant 1-10 de 348 elements.