Resultats de la cerca
El refugi climàtic de la Dra. Shiva
Activitat per a casals d'1 hora de durada. El refugi de la dra. Shiva és una activitat que gira entorn dels possibles refugis climàtics de les ciutats, com els parcs i les zones verdes.
Grup de Muntanya 4 Columnes Jovent
Una porta d’entrada al món de la muntanya per a jovent amb el Centre Excursionista de Catalunya als caps de setmana: vies ferrades, escalada i barrancs. No t’ho perdis!.
Visita guiada a l'Ermita de Sales
Visita l'Ermita de Sales, gaudeix de les meravelloses pintures gòtiques que conté a l'interior, i descobreix tots els seus secrets a través de la seva història mil·lenària!
LOOP - Cia. La Puntual - Eugenio Navarro
LOOP, el nou espectacle d'Eugenio Navarro, fundador de La Puntual.
Visita Immersiva al Museu Romà de Premià de Mar
El Museu Romà de Premià de Mar ofereix una experiència immersiva per descobrir la vida romana en un edifici octogonal únic, amb restes arqueològiques, mosaics i activitats per a tota la família
Atrapant l'aire!
Activitat per a casals d'1 hora de durada.
Visites als Apiaris de Melvida a Collserola
Dolça Xerrada i Visita Guiada a un dels Nostres Apiaris per Particulars i Grups
Activitats de Necessitats Especials Educatives
Espai d’activitats de suport educacional
Joc de pistes al jaciment de l'Esquerda
Joc de pistes per descobrir el jaciment de l’Esquerda i els seus 2.500 anys d’història.
Una finestra als volcans
Panoràmica sobre la zona volcànica des de la Serra del Corb
Mostrant 41-50 de 348 elements.