Resultats de la cerca
Imaginar la ciutat que ve
Taller creatiu per a joves per imaginar la ciutat del futur a través del dibuix, l’observació i passejades urbanes, reflexionant sobre sostenibilitat, igualtat i nous models de ciutat.Taller: Detectius del passat!
Ens convertim en detectius per investigar les restes del passat i fem la nostra pròpia rèplica fòssil tal com fa la paleontologia als laboratoris de restauració.
MATINS A PAGÈS
A l’Espai Agroambiental tenim un pla molt especial per gaudir de la natura amb la millor companyia: una visita a la nostra granja i un tastet del passeig en carro per dins de la nostra finca!
Origami i Llegendes
Farem juntes diferents figures de paper adaptant-nos a totes les dificultats, a partir dels 6 anys. I per arrodonir l'experiència, també podem provar com fer una figura senzilla amb els ulls embenats
El refugi climàtic de la Dra. Shiva
Activitat per a casals d'1 hora de durada. El refugi de la dra. Shiva és una activitat que gira entorn dels possibles refugis climàtics de les ciutats, com els parcs i les zones verdes.
Fes-te de la colla
La colla del Patapum necessita nous membres per fer front a les seves missions.
SANT JOAN EN FAMÍLIA A LA MUNTANYA
Celebra el Sant Joan en família a la muntanya, amb activitats per a infants i sopar especial de revetlla! Aquest juny, escapa’t per Sant Joan a La Molina en família!
La construcció d’una torre carolíngia de fusta
Proposta didàctica interdisciplinària, on es reproduiran els passos que els antics constructors havien de fer per aixecar una torre de guaita.
El twister de l'aigua
Activitat per a casals d'1 hora de durada.
PATUFET - Cia. La Puntual - Eugenio Navarro i Néstor Navarro
En Patufet és un nen molt, molt petit. Tan petit que dorm en una capsa de maduixes i...
Mostrant 91-100 de 346 elements.