Resultats de la cerca
Casal d'estiu creatiu a TBKids Sant Cugat
Descobreix els nostres campus d'estiu a TBKids Sant Cugat. Activitats per dies i per setmanes de tecnologia, robòtica, programació, disseny 3D i molt més per gaudir d'un estiu original i creatiu 🤖
Via Verda en família
Les vies verdes són itineraris que aprofiten els antics traçats de tren per fer-ne rutes per a ciclistes i senderistes.
L'aventura de l'aigua
Activitat per a casals d' 1 hora de durada.
Busca que trobaràs. De les vitrines als carrers
La nova gimcana per descobrir el Museu Etnogràfic i la vila de Ripoll.
Festa Barroca
Aguditzeu la vista i l’esperit de descoberta en les propostes autoguiades per famílies del Museu del Barroc de Catalunya!
Vols descobrir com funciona un parc eòlic?
Visita a peu per una part del Parc Eòlic de Rubió per descobrir com funciona i com es produeix l'energia.
Planta integral de valorització de residus (PIVR) de Sant Adrià de Besòs
La visita guiada la Planta Integral de Valorització de Residus de Sant Adrià de Besòs fa una aproximació al tractament de residus que s'han dipositat al contenidor gris.
Un dia a l'època medieval
L'època medieval tan antiga i fascinant
Videogames (Lleida)
El alumnes aprendran a divertir-se programant, mitjançant coneixements de programació i desenvolupament web, ja que podran gaudir de jocs dissenyats per ells mateixos.
Casa Bofarull
Casa Pairal, Modernista, Anterior al segle XIV, reformada per arquitecte JM JUJOL i GIBERT. Casa visitable.
Mostrant 1-10 de 347 elements.