Resultats de la cerca
Visita guiada al centre d'acollida de fauna Granja Natura
Una experiència inoblidable on els infants es converteixen en petits exploradors i les famílies descobreixen el vincle més autèntic amb la natura. Animals salvatges, exòtics i de granja.
Escola Juvenil de Circ Curs 2025-2026
Aprèn a fer acrobàcies tant a terra com a l'aire. Aquí trobaràs un espai per practicar tant trapezi, teles, i aro, com rondades i flik-flaks.
Actua: Acció urbana de creació col·lectiva per a la transformació
Programa de cinc tallers de creació col·lectiva per repensar i transformar l’espai entre ciutat i natura a Collserola, fomentant la sostenibilitat, la cohesió social i l’acció ecosocial.Ecoparc de Sant Adrià de Besòs
La visita guiada a l'Ecoparc de Sant Adrià de Besòs permet fer una aproximació al pretractament dels residus que s'han dipositat al contenidor de resta.
Watersports Camp- Colònies d'anglès i esports aquàtics a Tamarit
Colònies d'estiu en anglès que combinen l'aprenentatge de l'idioma amb professors nadius i activitats d'aigua.
Summer Camp La Molina
Al campament internacional 100% en anglès de La Molina viurem en plena natura, farem moltes activitats d'aventura i potenciarem les nostres habilitats creatives! Una experiència inolvidable!
La Clau del Canvi
El taller participatiu vol conscienciar i sensibilitzar a la ciutadania sobre el canvi climàtic i donar a conèixer aspectes concrets com la mitigació o l'adaptació
Senderisme familiar entorn de Vallter
Descobreix les rutes de senderisme que ofereix l’entorn de Vallter
Campus de Fotografia per a Joves
Curs pràctic on d’una manera lúdico-educativa, els alumnes es familiaritzen amb conceptes fotogràfics com: la cambra fosca, laboratori analògic, il·luminació i els retrats a l’estudi, la composició.
Un dia a l'època medieval
L'època medieval tan antiga i fascinant
Mostrant 111-120 de 347 elements.