Resultats de la cerca
COSES QUE CABEN EN UN COS
Amb l’exposició ARRAN DE TERRA d’Isabel Banal, explorarem la mostra a partir de l'obra Llapis trobats.
Visita d'Oleoturisme
Coneix de primera mà el món de l'oli d'oliva.
Taller de petjades
Podreu conèìxer la fauna de fa 12 milions d’anys realitzant la petjada de l’animal que trieu.
Dormir amb taurons
L’Aquàrium de Barcelona convida els petits de la casa a passar una nit envoltats de taurons i de més de 8.000 peixos diferents, i descobrir com es desperten . Tota una experiència inoblidable!
El conreu de la vinya al parc dels Pinetons
Es tracta d'una activitat de coneixença del món de la vinya amb contingut pràctic i experimental.
Horseriding Camp- Colònies d'anglès i equitació a Poblet
Colònies d'estiu en anglès que combinen l'aprenentatge de l'idioma amb professors nadius i classes pràctiques d'hípica.
Jornada de portes obertes Graus IQS
A IQS realitzem Jornades de Portes Obertes tant en format online com presencial perquè puguis informar-te sobre els nostres Graus i Dobles Graus.
Paisatges de postal
Aproximació rural, a través d'un passeig planer, des dels Hostalets, per camps, prats i boscos del Racó del Grau a la Vall d'en Bas.
El tresor perdut de la Remolina | Museu del Renaixement
La Remolina convida els infants a descobrir el Renaixement amb proves d’enginy i creativitat al Palau de Requesens!
Taller "El de sempre" pastisseria educativa
Explorant les cultures del món a través de la pastisseria. Taller de cuina de postres típiques de diferents països.
Mostrant 1-10 de 347 elements.