Resultats de la cerca
Colònies d'anglès sense classes a Tamarit
Colònies d'estiu en anglès que combinen l'aprenentatge de l'idioma amb professors nadius i una gran varietat d'activitats a l'aire lliure.
Extraescolar robòtica i programació
Extraescolars de robòtica i/o programació per a nens i nenes de 5 a 16 anys.
Pyrene Summer Camp
Pyrene Summer Camp som un campament d’estiu únic als Pirineus. Creem comunitat vivint aventures transformadores i inspirem els joves a sentir passió per la muntanya i respecte per la natura.Descobreix Torrelavit
Visita guiada. Petit itinerari pel carrer Major de Torrelavit fins a l’església de Sant Marçal que permetrà anar descobrint a cada pas la història local i algunes anècdotes del municipi.
Extraescolar Tecnologia Creativa - Poblenou
A l'extraescolar de Tecnologia Creativa fem educació STEAM (ciència, tecnologia, enginyeria, art i matemàtiques) d'una forma lúdica especialment pensada pels infants.
Jove Campus de Recerca
Del 29 de juny al 3 de juliol de 2026 la Universitat de Girona posa en marxa la 19a edició del Jove Campus de Recerca adreçat a estudiants que acabin de cursar el 1r curs de Batxillerat.
El peix Irisat
Basat en la col·lecció de contes il·lustrats de Marcus Pfister. Teatre i titelles per descobrir el fons del mar i el valor de l’amistat.
Jocs interactius
T'agrada el memory, el penjat o trobar l'intrús? Posa't a prova amb tots els nostres nous jocs interactius per totes les edats i de temàtiques diverses.
Visita d'Oleoturisme
Coneix de primera mà el món de l'oli d'oliva.
Migrantour Barcelona, explorant els mons de Barcelona
Migrantour Barcelona, son tours vivencials en què persones migrades recorren el barri del Raval o Poble-sec visitant diferents projectes socials, lluitant contra els estereotips i el racisme
Mostrant 91-100 de 347 elements.