Resultats de la cerca
Vine a fer de pastor@ per un dia
Vine un matí a gaudir i conèixer l'ofici de pastor@ acompanyant-nos a fer les pastures amb les nostres cabres pel Parc de Collserola.
Un viatge a una Vall única "Vall de Núria"
Viu a Vall de Núria l'experiència única d'un viatge especial i per recordar, gaudint dels cotxes MGB i un tracte exclusiu acompanyat del nostre guia. Gaudeix d'una activitat diferent.
Depuradora de Begues
La visita a l'EDAR de Begues, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.
Imaginar la ciutat que ve
Taller creatiu per a joves per imaginar la ciutat del futur a través del dibuix, l’observació i passejades urbanes, reflexionant sobre sostenibilitat, igualtat i nous models de ciutat.El refugi climàtic de la Dra. Shiva
Activitat per a casals d'1 hora de durada. El refugi de la dra. Shiva és una activitat que gira entorn dels possibles refugis climàtics de les ciutats, com els parcs i les zones verdes.
Viatge al fons del mar en batiscaf
Us convidem a pujar a bord d'un batiscaf virtual que ens portarà a les profunditats de l'oceà!
Extraescolar de tecnologia creativa - Robòtica i programació a TBKids Barcelona
Les extraescolars de robòtica educativa de TBKids Barcelona són una experiència única perquè nens i adolescents desenvolupin la seva creativitat, enginy i confiança mentre es diverteixen.
Escola de Formació Online i Presencial per professors, alumnes i AMPA
Escola de formació online i presencial amb homologacions privades i de la Generalitat de Catalunya
Visita guiada al Centre de l'Exili Cultural Català d'Agullana i al búnquer de Palau.
El Museu Memorial de l'Exili us proposa una visita guiada gratuïta per a famílies al centre de l'Exili Cultural Català d'Agullana i al búnquer de Palau.
Grup dÁjuda Mútua per aDOLescents
Tens entre 12 i 18 anys i has viscut una pèrdua? A AVES hem creat un espai només per a tu. Un Grup d’Ajuda Mútua on compartir el que sents i no sentir-te sol/a.
Mostrant 131-140 de 347 elements.