Resultats de la cerca
Imaginar la ciutat que ve
Taller creatiu per a joves per imaginar la ciutat del futur a través del dibuix, l’observació i passejades urbanes, reflexionant sobre sostenibilitat, igualtat i nous models de ciutat.Visita guiada al parc arqueològic de Puig Ciutat
Veniu a conèixer Puig Ciutat de la mà dels arqueòlegs que hi excavem!. Inscripcions aquí: https://www.puigciutat.com/reserva-visites-guiades
LLibres escolars Vicens Vives (Catalunya)
Accés lliure als recursos digitals de l'editorial Vicens Vives
Illes Medes amb catamarà de visió submarina
Navega pel parc natural de la costa del Montgri i Illes Medes i observa la flora i fauna a través de les finestres submergides del nostre catamarà.
Formació de roques i minerals. Ordenem el vostre laboratori.
Fem una formació per a professors i mestres sobre roques i minerals i, a més, us deixem el laboratori ordenat i amb propostes didàctiques amb el material que teniu.
Depuradora del Besòs
La visita a l'EDAR de Besòs, contextualitza la instal·lació dins del sistema metropolità de gestió de les aigües residuals.
Conte: 'El núvol ensopit'
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Hola Pantalles!
Parlarem i reflexionarem sobre el paper de la familia per a la introducció saludable de les pantalles en l'infància
Escola de Formació Online i Presencial per professors, alumnes i AMPA
Escola de formació online i presencial amb homologacions privades i de la Generalitat de Catalunya
La biodiversitat del parc de Can Solei i de Ca l'Arnús
Activitat per a casals d'1 hora 30 minuts de durada.
Mostrant 1-10 de 587 elements.