Resultats de la cerca
El twister de l'aigua
Activitat per a casals d'1 hora de durada.
Menys soroll i més somriures
Activitat per a casals d’ 1 hora de durada.
Wordwall. Crea contingut interactiu per educació
Crea activitats interactives i imprimibles per treballar continguts de classe gràcies a la plataforma Wordwall.
PintaMaps Món (per Institut Cartogràfic i Geològic de Catalunya – ICGC)
Eina web en català que permet “pintar” el mapamundi i aprendre topònims geogràfics mentre el personalitzes amb els teus colors.
ESCALADA EN FAMÍLIA
Activitat adaptada a les necessitats de cada grup
Thing Link - Crea experiències interactives i tours virtuals
Crea de forma senzilla imatges interactives, recorreguts virtuals i altres experiències interactives amb aquesta eina digital.
ECO-CAIAC GUIAT A LES ILLES MEDES
Aquesta sortida en caiac, combina esport i aventura. Vine a descobrir l'Estartit i les Illes Medes i el seu fons marí!
Grup de Muntanya 4 Columnes Jovent
Una porta d’entrada al món de la muntanya per a jovent amb el Centre Excursionista de Catalunya als caps de setmana: vies ferrades, escalada i barrancs. No t’ho perdis!.
Presentació sobre Budisme
Coneix els budisme i les seves tradicions amb aquesta presentació
INTEGRACIÓ SENSORIAL A CASA - Com construir cases sensorialment intel·ligents? FORMAT ONLINE
Envieu-nos mail o consulteu a la web, per conèixer les noves dates. A l'instagram de @ceibarcelona cada dia preparem noves activitats per fer-vos el dia a dia més fàcil
Mostrant 1-10 de 583 elements.