Resultats de la cerca
Visita guiada mensual a la Mina Canta - Mina de Negrín
Visita guiada mensual a la Mina Canta - Mina de Negrín
Joc de l'Educació Física a casa
Joc molt entretingut per moure's en família a casa!
Experiments a casa
Experiments de química pensats per a fer a casa amb infants de 6 - 12 anys.
Operació Pasqua a Món Sant Benet
Celebra la Pasqua a Món Sant Benet: cerca ous amagats als jardins i prepara una mona de xocolata amb tota la família!
Recicl´art familiar
El taller es planteja d'una forma totalment lliure on els infants, joves, adults i avis disposen d'una quantitat molt important de materials recuperats per a fer les seves creacions reciclades.
JOC DE PISTES: EL BISBE OLIBA I EL MANUSCRIT PERDUT
És la proposta de joc de pistes destinat a famílies amb fills de 6 a 12 anys, per a descobrir la ciutat així com l'empremta que hi va deixar l'emblemàtica figura del bisbe i abat
Robòtica BEAM (Lleida)
En aquests activitat, els nens i joves, a partir de 9 anys, desenvoluparan robots analògics que reprodueixin comportaments complexos i interessants a través de components simples.
Cuida el teu cos!
Recursos online per Educació Física i Nutrició.
Evolució humana: d’on venim?
Analitzarem, identificarem i relacionarem diferents cranis de primats fòssils amb la forma de vida i el medi ambient, elements que condicionen els mecanismes evolutius.
Mostrant 1-10 de 587 elements.