Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
Code.org - Aprèn programació
Web on trobareu un munt de recursos diferents per aprendre programació. Vídeos, tutorials, jocs, reptes...
Banc de recursos 2.0
Banc de recursos en Genially, per gamificar els continguts de l'escola!
Descobreix l'art amb La Col·lecció Telefònica
Fundació Telefònica obre les portes de la seva col·lecció d'art als nens i els convida a reinterpretar-la.
Seterra – Qüestionaris geogràfics
Plataforma de qüestionaris geogràfics amb centenars d’exercicis per identificar països, capitals, banderes, oceans i molt més a nivell mundial.
Congrés de Recerca d’Alumnes de Centres de Secundària - UdG
La Universitat de Girona convoca el 14è Congrés Recerca d’Alumnes de Centres de Secundària (CRACS) (18/03/2026). Per participar-hi, cal enviar un vídeo de 2 minuts sobre el Treball de Recerca.
Recursos online del Pot Petit
El Pot Petit és un pot molt màgic, ple de música, teatre, cançons i personatges divertits!
L'enigma del Ter
Itinerari autoguiat que permet conèixer, a través d’una història, el riu Ter i el seu entorn
Experiència Cacaolat
Vols descobrir tot el que amaga una ampolla de Cacaolat? Descobrirem d'on provenen els ingredients necessaris i posarem en valor tot el procés d'elaboració d'aquesta beguda tan especial.
World Geography Games
Jocs en línia gratuïts de geografia per aprendre països, banderes, capitals, oceans, rius i més, pensats tant per a alumnes com per a tothom interessat.
La Frida i el senyor Lin
Un itinerari d’exploració compartida sobre el creixement interior. Què implica créixer per dins?
Mostrant 1-10 de 580 elements.