Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
Fauna Marina
Diferents recursos per aprendre sobre la fauna i flora dels mars i oceans de la Terra
Pescaclics a la xarxa
Els pescaclics (o clickbait) intenten captar l'atenció dels usuaris de material a la xarxa. Però què entenem per pescaclis? En què es basen?
Visita a l'Arboretum Masjoan
Si voleu gaudir d’un passeig en un entorn idíl·lic i sentir tots els avantatges terapèutics que ofereix el bosc d’arbres centenaris no ho dubteu, aquest és el lloc ideal per desconnectar!
Formació de roques i minerals. Ordenem el vostre laboratori.
Fem una formació per a professors i mestres sobre roques i minerals i, a més, us deixem el laboratori ordenat i amb propostes didàctiques amb el material que teniu.
Viatge al fons del mar en batiscaf
Us convidem a pujar a bord d'un batiscaf virtual que ens portarà a les profunditats de l'oceà!
La recepta que canvia el món
Activitat per a casals d’ 1 hora 30 minuts de durada.
Actua: Acció urbana de creació col·lectiva per a la transformació
Programa de cinc tallers de creació col·lectiva per repensar i transformar l’espai entre ciutat i natura a Collserola, fomentant la sostenibilitat, la cohesió social i l’acció ecosocial.Sistema solar interactiu
Simulador que permet realitzar un recorregut per el sistema solar increïblement precís que us permetrà explorar els planetes, el cel nocturn i l’espai exterior en temps real.
Seterra – Qüestionaris geogràfics
Plataforma de qüestionaris geogràfics amb centenars d’exercicis per identificar països, capitals, banderes, oceans i molt més a nivell mundial.
Diccionari.cat, 15 diccionaris en línia de l'Enciclopèdia
Diccionari.cat conté el diccionari escolar DIDAC, El meu primer diccionari d’anglès, 10 diccionaris bilingües amb l'alemany, l'anglès, el castellà, l’italià... un diccionari de sinònims, un conjugador
Mostrant 1-10 de 579 elements.