Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
El meu fill s'agrada? Prevenim els TCA des de casa
Xerrada de prevenció dels Trastorns de la Conducta Alimentària
Un dia a l'època medieval
L'època medieval tan antiga i fascinant
Deixalleries municipals
Els visitants descobriran durant l'activitat la gran varietat de residus que s'hi poden dur i el tractament que reben per tal de reduir el seu impacte ambiental i aprofitar-ne els materials
Museus de ciències
Les millors visites virtuals dels museus de ciència del món: Museu de ciències del CSIC, Museu de la Universitat d'Oxford, de Washington, de l'Agència Espacial Europea o de l'Smithsonian!
La fundació d'una colònia romana
Visita i taller adreçat a les famílies amb infants d'entre 6 i 12 anys
Coneix el riu
Conjunt de recursos educatius amb informació dels ecosistemes aquàtics: rius, riberes i zones humides.
Sobreviure a la prehistòria
Us convidem a passar un dia a la prehistòria.
Musica, dansa i ritmes
Recull de diferents propostes per treballar la música, els ritmes, i el moviment lliure i la dansa
Ruta i tast al celler en segway
Gaudeix de les vinyes del Penedès desplaçant-te amb un vehicle original i divertit com és el segway. Fes parada a un celler i gaudeix d'una visita guiada amb una degustació dels seus vins i caves.
ECO-SNORKEL A LES ILLES MEDES
Vine i comparteix 50 minuts de snorkel, on els nostres guies acreditats, t'acompanyaran perquè puguis gaudir d'una experiència segura i inoblidable.
Mostrant 1-10 de 578 elements.