Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
Quan el riu es tanca: volta a l’embassament de St. Llorenç
Ruta guiada per l’embassament de Sant Llorenç per analitzar la transformació del paisatge i l’ecosistema, amb especial atenció a la fauna que troba refugi als canyissars.
Festes d'aniversari
Veniu a celebrar el vostre aniversari envoltats de peixos! Una festa infantil d’allò més original a L’Aquàrium de Barcelona.
El refugi climàtic de la Dra. Shiva
Activitat per a casals d'1 hora de durada. El refugi de la dra. Shiva és una activitat que gira entorn dels possibles refugis climàtics de les ciutats, com els parcs i les zones verdes.
La biodiversitat al parc de Torreblanca
Activitat per a casals d’ 1 hora i 30 minuts de durada.
National Museum of Natural History
Visita virtual per totes les sales del Museu d'Història Natural de l’Smithsonian
Titanic - Ecos del Pasado
Embarca't en una extraordinària aventura submarina i redescobreix el Titanic com si hi fossis! Prepara't per viure una experiència immersiva i narrativa única, que combina història, tecnologia.
El conreu de la vinya al parc dels Pinetons
Es tracta d'una activitat de coneixença del món de la vinya amb contingut pràctic i experimental.
Actua: Acció urbana de creació col·lectiva per a la transformació
Programa de cinc tallers de creació col·lectiva per repensar i transformar l’espai entre ciutat i natura a Collserola, fomentant la sostenibilitat, la cohesió social i l’acció ecosocial.La descoberta del fòssil
Des de ja fa temps que al CRIP comptem amb diferents activitats online gratuïtes d’allò més variades. Aquestes activitats ens permeten acostar-nos a un públic més divers.
Mostrant 1-10 de 579 elements.