Cerca d'activitats:
Resultats de la cerca
PEDAGOMÀGIA
La cara pedagògica de la màgia mitjançant un Taller de Màgia pensat per a docents de qualsevol nivell.
Descobreix Torrelavit
Visita guiada. Petit itinerari pel carrer Major de Torrelavit fins a l’església de Sant Marçal que permetrà anar descobrint a cada pas la història local i algunes anècdotes del municipi.
Pescaclics a la xarxa
Els pescaclics (o clickbait) intenten captar l'atenció dels usuaris de material a la xarxa. Però què entenem per pescaclis? En què es basen?
Figures geomètriques
Fitxes de figures geomètriques retallables
Pedals al parc de la Fontsanta
L'activitat "Pedals al parc" permet descobrir els beneficis i serveis ambientals i socials d'un espai verd urbà mentre es fa ús d'un mitjà de transport sostenible: la bicicleta.
Generador d'exercicis d'escriptura, matemàtiques i anglès
Web per crear exercicis d'escriptura, matemàtiques (sumes, restes, i multiplicacions) i anglès de forma molt senzilla i ràpidaVisita guiada al centre d'acollida de fauna Granja Natura
Una experiència inoblidable on els infants es converteixen en petits exploradors i les famílies descobreixen el vincle més autèntic amb la natura. Animals salvatges, exòtics i de granja.
Banc de sons gratuït del xtec
Recursos sonors per a fer produccions audiovisuals.
Les Aventures de l'Aurèlius
Les Aventures de l’Aurèlius és una activitat de dinamització lectora. A cada aventura es treballa un tema concret.
Tocar l’evolució, la forma fa la funció
La relació entre la forma de les dents fòssils i la seva funció ens permeten entendre els hàbits alimentaris dels animals del passat i, indirectament, relacionar-ho amb el seu possible entorn natural.
Mostrant 1-10 de 579 elements.